joi, 22 aprilie 2010

Nu mai au copilarie...



.....un nou look....asa ca m'am trezit de dimineata si eram hotarata sa incerc ceva. Mi'am pus parul pe bigudiuri si l'am incretit. Am vrut sa il fac ca al lui Marilyn Monroe. Si surpruza..mi'a reusit. Si cand ma uitam in oglinda...ma gandeam cat de bine ar fi sa mai fim iar in anii 30. Nu existau aceste "tipare" pentru femeia perfecta cu sani mari si masuri 90-60-90. Pe vremea aceea femeia trebuia sa fie cat mai stilata. Sau anii 70. Am gasit si o poza cu icon'ul anilor 70, Farrah Fawcett. Era frumoasa si naturala. In schimb acum o fata de 10 ani iese afara "machiata" ca un clovn. Toate se gandesc cu ce sa se imbrace ptr. cand ies afara....fetitele astea nu isi mai traiesc copilaria. Pacat....ptr. ca pe vremea mea imi faceam griji ca nu ii mia gaseam papusii mele coada de sirena ca sa ies si sa ma joc afara. Copii din ziua de azi nu mai stiu ce e aia sa iesi afara si sa te murdaresti de noroi, sau sa iti faci un grup de prieteni REALI nu VIRTUALI si sa va distrati in diferite feluri. Chiar da o emisiune pe travel & living care se numeste TODDLES AND TIARAS unde fetite de 5 sau 6 ani ( evident si mai mari ) participa la concursuri de frumusete, isi pun extensii, unghii false si fac fite. Am ramas tampita cand l'am vazut. Anyway...sper ca nu v'am plictisit.....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu