joi, 15 iulie 2010

In summer, the song sings itself !

Acum intr'adevar pot spune ca este VARA. Am fost zilele astea cu Irina sa isi caute rochie si cat am umblat prin soare m'am bronzat putin. Eh, dar asta nu e nimic pe langa bronzul pe care o sa il obtin cad o sa merg la mare. I'm so excited. Soon my little buburuze will go 'nd i'll miss her. Anyway sunt tare fericita ca o sa merg la mare. Zilele astea o sa colind magazinele in cautarea costumului de baie perfect:> . Mi'ar placea sa fie trucuaz ( my fav color ) sau roz ( dar nu din ala de pitipoanca ) sau mov ( sidefat ceva ). Oh, abia astept sa simt nisipul fin printre degete, briza marii care adie, apa rece si totusi minunata si soarele arzator. O sa stau pe sezlong ascultand niste muzica buna  lasand soarele  sa imi "coloreze" corpul cum stie el mai bine.

1 comentarii:

Arwen spunea...

Firar ea:) Merge la mare:>

:*:*:*:*

Trimiteți un comentariu