luni, 30 mai 2011

Take a step before you leak into the colors that you seek.

Bonsoir:*


A trecut ceva timp.....si totusi nu imi pot da seama cand s-a scurs timpul. S-au intamplat multe lucruri in viata mea, am ramas cu responsabilitati mai multe, sunt mai ocupata (deh, doar se termina anul scolar) si nu prea mai am timp de nimic. Totusi, sunt unele persoane care pur si simplu nu inteleg si te scot vinovat orice i face, desi, poate tu chiar nu ai putut sa te ridici la asteptarile lor. Oricum eu le iubesc pe acele persoane pentru ca suntem de 10 ani impreuna....Uf, dar acum sa terminam cu lucrurile triste. Vine vara, abia astept. O sa lenevesc toata ziua, nimeni nu o sa aiba voie sa ma sune decat dupa ora 2a.m. si o sa fiu relaxata.  Am o obsesie cu noua melodie a lui Adam Lambert (nu e chiar asa noua). Sunt o obsedata, ce sa mai:)) 


Pupici:*



Adam Lambert - Aftermath MP3 Download

2 comentarii:

Arwen spunea...

ce frumoase sunteeeem in poza ;;) :)) >:D<

Sclipici333 spunea...

suntem niste scumpe...cine ne putea rezista:))

Trimiteți un comentariu