luni, 27 iunie 2011

Masquerade

Hey, iata-ma aici, la 12:37 AM in fata pc-ului, neavand ce sa fac. Ieri, am fost prin Cora si mi-am cumparat al doilea volum din seria "Sange Albastru". Primul volum mi l-a cumparat Angy de ziua mea (happy me) si m-a captivat total. Ieri am reusit sa cumpar si al doilea volum si....l-am terminat de citit in 5 ore. Nu am putut lasa cartea jos din mana. Pur si simplu ma fascineaza povestea din zilele nostre, mai ales ca se intampla in New York, iar cei cu sange albastru poarta Dior, Prada, Balanciaga, etc. Din pacate, in Romania au aparut doar doua volume. Cei de la Leda se misca in slow motion cu tradusul cartilor. In SUA au aparut deja sapte volume din serie si ard de nerabdare sa le citesc pe toate. Dar, pana apar restul volumelor, ma multumesc cu Jurnalele Vampirilor (cele sase volume pe care le am) plus Jurnalele lui Stefan (cele doua volume si urmatorul volum care apare la sfarsitul lui Iulie). Pe 5 Mai plec la tara, asa ca o sa am ce citit, nu o sa sufar de plictiseala acuta:)) Acum o sa incerc sa dorm.
Good night world  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu