vineri, 12 august 2011

It's alright

Nu ma pot opri din plans. Tocmai am terminat de vazut toate episoadele din "City Hunter" si pot spune ca e pe lista mea de preferinte. Ultimele doua episoade m-au tinut cu rasuflarea taiata si am plans incontinuu. Cand procurol a murit am izbucnit in lacrimi, dar atunci cand Lee Yun Seong a incasat un glont de la tatal lui pentru tatal lui ( cel adevarat) nu m-am mai putut abtine si am pus pauza deoarece nu mai vedeam nimic din cauza lacrimilor. Apoi, cand tatal sau a fost impuscat de toti acei agenti de paza dar nu inainte de a lua toata vina asupra lui spunand ca el este City Hunter a fost neasteptat. Si secventa cand Yun Seong era impusca si era pe jos, apoi tatal sau era impuscat si era pe jos si cand ei doi s-au apucat de maini a fost foarte emotionant. Nici acum nu ma pot oprii din plans. Lee Min Ho a jucat forte bine acest rol dupa parerea mea. A transmis sentimentele personajului, ceea ce este foarte important. I-am putut simti durerea mai ales cand si-a dat seama ca visul sau de a trai o viata linistita si normala cu tatal sau nu putea fi realizat. Merita vazut !

1 comentarii:

Special Koko spunea...

Asa sunt mereu astea coreene, si eu bocesc the whole way through :)))

Trimiteți un comentariu