vineri, 16 septembrie 2011

"A drop in the ocean.."

Hello 

Uf, tocmai am urmarit primul episod din sezonul 3 din "Jurnalele Vampirilor". A fost ata de frumos. Damon a fost la inaltime ca de obicei. Iar partea in care Caroline si Tyler au facut sex a fost chiar excitanta :> . Dar sfarsitul a fost trist, cum a sunat-o Stefan pe Elena si nu ii spunea nimic...of...dragostea asta. Abia astept urmatorul episod.



*




 Am devenit foarte nostalgica. Dimineata, cand ma trezesc, trec ciorile pe la fereastra mea si asta inseamna ca toamna aceea friguroasa e foarte aproape si eu abia o astept. m-am saturat de vara si de caldura asta insuportabila. M-am indragostit de melodia A drop in the Ocean by Ron Pope. A atat de frumoasa "...I was praying that you and me may end up togheter.." !

Pupicuti:*


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu