luni, 14 iunie 2010

Summer time...

Este ora 23:31 iar eu mor de cald. Termometrul arata 30 de grade. Cred ca am sa mor....Cred ca toata ziua stau pe la scumpa de mamala deoarece are aer conditionat si e asa de bine:> . Si inca un lucru .... A VENIT VACANTA:X  e super sa nu fi stresat de profi. Ca in melodia aia de la Andree - Libera la mare

" ...Am uitat de scoala, profi,
 De diriga si orar,
Abia astept sa ma distrez..."

Ce vremuri erau si atunci, dar acum sa revenim la minunatul fapt ca e vacanta. De cand s'a terminat prima am asteptat'o pe asta:)) si totusi maine avem o reuniune cu colegii la liceu:> deja ne e dor unii de altii. Sambata am fost cu scumpica de Irina sa ii cumpere cadou Ioanei deoarece era ziua ei si a ajuns sa isi ia o bluza de la New yorker :> pe care o ador in loc sa ii ia Ioanei. Totusi ei i'a luat o pereche de cercelusi foarte draguti care erau la reducere=)) cat am mai ras. Totusi i'am simtit lipsa ptr. ca nu m'a sunat deloc. Stiu ca ea s'a simtit bine si din acest motiv nu s'a gandit nici un pic la mine...dar asa sunt prietenii, ii accepti si cu bune si cu rele ca altfel nimeni nu ar mai avea prieteni. Si cum spuneam, am fost sambata cu ea sa cumpere cadou si cand ajung acasa, surpriza, soarele isi pusese amprnta pe mine. Nu mi'a venit sa cred. Asa de repede?

-ati gasit vre'un ban?
-inca nu..!
-ratatilor!!

1 comentarii:

Arwen spunea...

Auzi `chitra` =))))))
Ma face chitra ca nu`i las comenturi=)))

Trimiteți un comentariu