sâmbătă, 25 decembrie 2010

Merry Christmas..

Bonjour >:D< Eh, dupa multe asteptari, iata ca a venit si craciunul. Aseara mosul a facut o vizita tuturor copiilor care au fost cuminti. Si bineinteles ca a facut o mica oprire si pe la mine ;;) doar nu era sa ma uite. Dupa doua zile obositoare de facut curatenie (doar o zi ca cealalta a fost plina de nervi) , aseara ne'am apucat insfarsit sa impodobim bradutul. Si ce bradut.. e perfect. Am facut o schema cum trebuie sa il impodobim, si am inceput. Finalul a fost perfect. Toate globuletele erau asezate perfect.. iar eu eram asa fericita. Acum trebuia doar sa mai impodobesc si bradutul de la mine din camera. Este alb si are ornamente rosii numai ca anul acesta, in loc de beculete rosii (cum este si bradu impodobit) am pus albastre, pentru un design mai special :-> Acum mai trebuia doar sa ma pregatesc de venirea mosului..

M'am pus pe scris mesaje cu urari de Craciun si nu aveam inspiratie deloc... si, dintr'o data ideile au inceput sa curga mai ceva decat "Cascada Niagara":)) Iar tie draguto, ti'am urat cel mai frumos cadou de craciun!

Zilele acestea le am pline. Deoarece mosul a fost bun si mi'a adus ce i'am cerut (cele doua volume din "Jurnalele Vampirilor") o sa stau numai in camera mea cu lapticu  si biscuiteii langa mine, o tona de servetele ( da am racit, again) si o lectura foarte placuta.

Asa ca, Sarbatori Fericite :*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu