miercuri, 1 decembrie 2010

If you kiss me now I know you'll fool me again..

Hello!    Ah am intrat in luna Craciunului. Sunt asa fericita. Am acel spirit specific craciunului, daca ar ninge acum, as iesii afara si m'a juca in zapada ca un copil de 4 ani. Sau sa cumparam bradut si sa il impodobim si afara sa ninga si sa fie noaptea de Craciun....8->
Imi amintesc cand eram doar un copil si asteptam cu nerabdare sa fie noaptea de Craciun ca sa vina mosul si in noaptea aceea abia puteam sa dorm..si vedem mereu in perioada de craciun o luminita rosi undeva departe si credeam ca acolo este mosul si ii faceam cu mana...si sa ne intalnim afara( cu prietenii ) si sa mergem sa colindam. E foarte frumos de Craciun. Aaa si mirosul de cozonaci din casa...si toate bunataturile pe care mama le pregateste.....!

Sambata a fost Irina pe la mine si ne'am uitat la Mirrors 2. A fost frumos..8-> Love you sweetie!!
Ah am uitat sa mentionez ca astazie este Ziua Romaniei.    
La multi ani Romanico!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu