sâmbătă, 30 octombrie 2010

Ride 'round the moon for a velvet kiss!

Uh nu am mai scris de mult. Toamna se face simtita mai ales in diminetile friguroase in care ma duc la scoala. S"au intamplat cate lucruri frumoase de cand nu am mai scris. Unu dintre ele este faptul ca am fost la majoratul surorii Irinei. A fost frumos!

This is fever baby. Abia astept sa vina craciunul. Deja cant "last christmas i gave you my heart" sau "dashing trough the snow.." ca un copil care asteapta sa primeasca dulciuri. Sufletul meu de copil vrea multe cadouri si sa impodobeasca bradul si sa faca ingerasi de zapada si sa se joace cu bulgari...! Hihi, smells like the winter.


Incepand cu seara asta o sa dorm cu o ora mai mult. Ah, so happy. Poate nu o sa mai intarzii la scoala din cauza ca imi este prea somn. Aseara m'am uitat la "Fenomene Stranii" si vorbeam cu Irina la telefon pt. ca ne era frica. Si  la un moment dat Irina a adormit cam de doua oari la telefon dar stiu ca ma iubeste ;;):X!

Eh...ma bag in patut sa vad ce imi promite televizorul in seara aceasta.
Pupicuti:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu