duminică, 10 octombrie 2010

Seconds, hours, so many days. Every moment last forever when you fell you've lost your way

Bonjour:* ! Ah ce trece timpul. Mai e putin si vine jumatatea lunii:X ! A fost asa de frig zilele acestea. A trebuit sa imi iau geaca de iarna. Nu imi venea sa cred. Sa recapitulam ce am facut saptamana asta. Hmm...nimic interesant, scoala-casa, exceptand ziua de joi cand am iesit cu Irina dupa scoala si murea de foame si ne'am luat o saorma medie dupa care plesneam, nu alta:)). Apoi sambata am stat cu Irina si seara a dormit la mine. Bineinteles ca ne'am uitat la un film horro, mai exact "Oglinzi Malefice" si cum il mai vazuse o intrebam din 5 in 5 minute ce o sa se intample ca sa nu ma sperii prea tare:)) ! Ne'am luat hamburgeri...am mancat ciocolata. am baut suc si "cico" ( cum spune Irina)etc. Ah chiar mi'a placut sa stau cu ea. Plus ca i'am facut manichiura:>! Acum astept sa dea drumul la apa ca sa ma spal mai ales la cap ca am un par...:( !

"..once i'm in i own your heart..." apropo de asta, si'a luat Irina o revista care avea ca poster poza lu Adam Lambert si a fost asa de draguta ca  sa imi dea mie posterul..ah multumesc scumpico:X numai tu ma puteai face fericita:*. 


Ma uit pe fereastra si nu imi vine sa cred ce mult s'a schimbat peisajul. Copacii au inceput sa se ingalbeneasca iar soarele e cam "scump" la vedere.  Imi da asa o stare de liniste. 

"...with every step wou climb another mountain, every breath is harder to belive...there's no boundries"!

Ma duc sa vad daca curge apa calda. Wish me luck:*

Pupicuti:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu