sâmbătă, 16 octombrie 2010

Last Christmas I gave you my heart.....!

                                                           Iuhuu:*

Ah cat am asteptat week'end'ul ca sa dorm si tot nu am reusit. Azi m'am sculat la 8 a.m. si mai la fel. Uf am nevoie de somn. Aseara nu ma mai dezlipeam de ecranul calculatorului. Tot cautam pe Youtube clipuri din concertele lu' Adam Lambert si ce am gasit? Clipuri cand el se saruta pe scena cu Tommy (chitaristul trupei) ope scena. Ah, hormonii mei o luasera razn, razna va spun! Erau asa de draguti. Sun cam ca "Usagi-san si Misaki" din "Junjo Romantica"! Ah, kawaii:X ! Noroc ca stateam pe scaunel, ca altfel ma aduna Danut de pe jos.
                                                       I'm addicted to Adommy:X! 
 Azi a fost o zi ploioasa. Si totusi mi'a placut. Acum stau in camera cu Danut care se uita la wresling. Am ajuns sa ii cunosc pe luptatori, ca de exemplu John Cena, Undertaker, The Miz etc. Abia astept sa vina iarna:X ! Imi amintesc cand iarna trecuta ieseam cu scumpica mea si ne tavaleam in zapada. Era asa frumos. Cine ne vedea spunea ca suntem doi copii. Nu ca nu ar fi asa. Ah, ce frumos era:-> !

Oare ce o mai face Irina?  Ahhhh, John Cena ia bataie X( ! =)))) Am innebunit:D

Acum sa revenim la ceva important. Vreau sa vina Adam Lambert in Romania! 

O sa dorm iar cu gandul la Adam.

Sweet dreams:!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu