sâmbătă, 29 ianuarie 2011

"The Descent"

Iuhuu:*

Acum pot sa folosesc si eu  calculatorul ca un om normal. A fost stricat si reparat, iar acum functioneaza perfect. Vacanta a venit insfarsit. Ah, ce bine e. Sa nu ma mai trezesc de dimineata si sa plec pe ger la scoala. Saptamana asa a fost cu suisuri si coborasuri. Am fost extrem de nervoasa pe la inceput, iar spre sfarsit am fost mai calma, poate putin emotionala. Prietenii s-au dovedit a nu fi chiar asa cum par. Dar nu mai conteaza, viata merge inainte. Joi a fost difuzat al 12-lea episod din "Jurnalele Vampirilor" sezonul 2. Asa ca azi sau maine il vizualizez. Abia astept. Am planuri pentru urmatoarea saptamana. Vreau sa vad cum fac rost de bani sa imi cumpar "Academia Vampirilor" vol. 1. Am auzit ca este chiar buna si vreau sa vad ce e de capul ei. "I just had sex and it felt so good.." o sa innebunesc cu melodia asta :)). Pupici:* 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu