joi, 20 ianuarie 2011

Random stuffs

Iuhuu blogulet,
Azi a fost o zi aiurea. Total opusul celei de ieri in care am ras o ora intreaga si am facut glume. In dimineata aceasta iar m'am trezit prea tarziu (normal, doar e vorba de mine) si nu am mai apucat sa ma machiez deloc. Am luat ce haine am nimerit si am plecat. La scoala, toti eram adormiti. Nici nu stiu cum am ajuns la  timp. Maine o sa fie o zi si mai urata decat cea de azi. Parca toti profesorii s'au vorbit sa ne asculte si sa ne dea lucrari tocmai maine. O sa mor.  Dar poate o sa ma mai relaxez cu Ben Harper si minunata sa melodie, Amen Omen:X. It's so pacefull. Just love it. Acum am intrat intr'o stare asa melancolica si usor romantica si habar nu am de ce.  "Amen Omen, will i see your face again.." uf, asa fumos.. 8-> ! Am o atmosfera asa linistitoare in camera.. patutul meu , camera usor luminata, lumanarea parfumata care te calmeaza si muzica... Ma duc in patut sa savurez aceste momente...
Pupici :*
Ben Harper - Amen Omen
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu