duminică, 27 noiembrie 2011

My life in two seconds :)

Bonsoir:* Ador zilele friguroase de toamna-iarna. Mai sunt cateva zile si intram in iarna. Imi plac diminetile cand afara fulguieste. E atat de frumos. Mai ales cand trec pe langa covrigarie iar acel miros "vinovat" nu ma lasa sa trec mai departe pana cand nu iau ceva cald. 

*
Am fost vineri cu Irina sa vedem Breaking Dawn partea 1. Eram putin sceptica in privinta filmului, mai ales ca ultimele doua filme nu le-am vazut. Vreau sa spun ca mi-a placut foarte mult. A avut de toate: suspans, actiune, romantism, umor. Desii nu e placut sa vizionezi o scena de dragoste cu 20+ persoane in sala, dar am trecut peste :)
. Mi-a placut filmul, asa ca draguto, la anu vedem partea a 2a :*

*
Am inceput sa urmaresc "Gossip Girl" din plictiseala si din curiozitate. Am ajuns dependenta de acest serial. Ma culc pe la 3 noaptea, numai ca sa vad cat mai multe episoade. Acum am terminat sezonul 1 si incept sezonul 2. Asa ca, ATENTIE! Acest serial creeaza dependenta :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu