duminică, 12 septembrie 2010

There was a time, when i was so broken hearted. Love wasn't much of a friend of mine...!

Timpul a uitat sa se mai opreasca. Mi'as dorii doar inca 5 minute de vacanta si as fi multumita. Oare ne'am incetinit noi ritmul de viata, sau timpul trece mai repede? O sa imi lipseasca somnul pana la 12 sau 13 dupa masa....sau lene aceea care ajunge sa "doara" pe care o simteam cand nu aveam nimic de facut. Acum vine agitatia, inghesuiala si mirosul oamenilor "expirati" de prin masini. Oare de ce e lumea asa cruda? Nu putea sa fie vacanta mai mult? Sau macar sa existe un trasport special numai pentru noi ca sa nu ne mai "chinuim" prin autobuzele care dau pe din-afara. Btw mi'a venit cartea "junjo Romantica" si pot spune cu mana pe inima ca este superba. Acum ascult o melodie care sa imi ditraga atentia de la aceasta zi mohorata de toamna.  "once i'm in i own your heart" atat de sexy incat chiar mi'a furat inima. Si tocmai am dat "mana" cu o raza de soare care e atat de blanda..."I bet you though i was soft and sweet.." oh i'm going crazy baby. Aseara priveam cerul instelat in timp ce spuneam "uiiiiiiiiii" impreuna cu Irina si era asa de frumos.....ma ducea cu gandul la o dragoste imposibila...anyway sper sa fiu prea traumatizata maine:)) !


Pupicei:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu