duminică, 29 august 2010

50's are back, baby!!!

Nou record personal!!! M'am culcat pe la 4 sau 4:30 dimineata si ghici la ce ora m'am trezit? M'am trezit la 8 dimineata:O inca nu imi vine sa cred...si totusi nu imi e somn. Dubiooos=)) ! Nu am mai urmarit nici un yaoi, nimic:( ! Cred ca le'am urmarit pe toate care s'au facut pana acum. Am ajuns sa le urmaresc si pe cele facute in anii 80:)) ! Cartea mea inca nu a venit din SUA...of mai dureaza vreo 2 saptamani pana vine (cred) si apoi inca vreo saptamana pana imi ajunge la posta ca sa pot sa o iau. Abia astept sa o tin in mana si sa o citesc...8-> o sa fiu in rai:X!  Mai sunt 2 zile si se termina vara...nu imi vine sa cred...deja s'a mai racit vremea afara. Azi eu si fratimiu am facut parada modei in casa cu noile haine:> parca eram niste "dive" pe podium=)) cat am mai ras. 

Pupicei:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu