vineri, 27 august 2010

True love is a wonder that has no end or beginning!!!

Uh ce repede trece vremea. Mai ieri a inceput vara iar acum mai e putin si se termina. Stau si ascult "If i had you" melodia verii:)) pentru  mine bineinteles. Toata vara numai melodia asta am ascultato. Acum sa revenim la ce e important. Aseara am stat sa vizualizez un yaoi bun (ca de obicei) si eram indecisa dar pana la urma am ales "Fuyu no Semi" si...surpriza. M'a captiva. Pur si simplu am plans de dragostea celor doi. Iar sfarsitul....m'a marcat, a fost unul trist. Inca am lacrimi in ochi cand imi amintesc cum s'a terminat. Pur si simplu m'a uimit dragostea lor. Cum Akizuki s'a omorat ca sa nu ii faca probleme lu Kusaka iar Kusaka cand l'a gasit a luat cutitu si s'a omorat si el langa Akizuki ca sa fie impreuna pentru totdeauna...a fost asa frumos si trist. Am plans mult. M'a impresionat iubirea lor si cum s'a sfarsit. Oare eu am pe cineva in lumea asta care sa ma iubeasca doar pe mine? Sa fie numai al meu? Chiar visez la o dragoste nebuna pe care sa nu o uit toata viata mea. Cred ca orice fata viseaza la o iubire care nu iti da voie sa respiri daca nu esti langa persoana iubita...cel putin eu asa visez. Sa am parte de o dragoste ca a lui Usagi-san cu Misaki sau ca a lui Akizuki cu Kusaka. Sau sa imi traiesc propria mea poveste de dragoste. Btw azi m'am trezit la 10:30 deci e un record personal:)) ! Zilele astea am fost foarte afectat emotional de dragoste din cauza animeurilor pe care le'am urmarit. M'au facut sa ma gandesc foarte mult la dragoste, daca eu o sa imi gasesc marea dragoste...chestii din astea care de obicei nu ma pre afectau si nici nu ma gandeam la ele. Dar ceva in mine s'a schimbat....si ma bucura intr'un fel pentru ca nu mai sunt ata de inchisa emotional..ci din contra, sunt pregatita sa iubesc si sa fiu iubita....oh deja aberez:))


Peste 8 zile este ziua scumpicei mele:X Este mai aproape cu un an de "marele somn".  Abia astept sa ne vedem. Pupicei:*

1 comentarii:

Arwen spunea...

Sunt mai aproape de marele somn =)))))

:X:X:X

Trimiteți un comentariu