luni, 16 august 2010

I'm a dreamer in a dream world!

Ah, imi lipsesc zilele friguroase de toamna cand nu trebuia sa ne fecm griji din cauza caldurii. Si totusi nu mai e mult pana atunci. 15 zile si vine toamna. Asta inseamna ca incepe si scoala. Ah ce repede a trecut vacanta. Cat am asteptato si acum aproape ca nu mai e. Si odata cu apropierea inceputul de an scolar vin si problemele unei fete. Cu ce sa se imbrace? Trebuie sa faca impresie dupa atata timp in care nu a mai calcat pe la scoala. Si imi lipseste si frumoasa mea Irina cu care nu am mai vorbit de ceva timp. Dar ea e plecata si nu nu pot sa o sun si sa stea cu mine de vroba la telefon cand prietenii de acolo asteapta sa se distreze. Asa ca o las in pace si vom vorbii can va venii in bucuresti. Imi lipseste asa de mult. Tocmai mi'a zis mama ca se duce in Ashford, un mall din Anglia care are peste 80 de magazine de firma. Daca as fi eu acolo, nu m'ar mai gasii nimeni. Doar gandul la pantofiorii aia gingasi care iti fac cu ochiul de pe raft, sau bluzitele care se agata de tine si iti sugereaza sa le cumperi, sau bijuteriile care se intrec in sclipiri doar, doar ca sa le cumperi. Sentimentul acela ca lumea iti apartine cand cumperi o hainuta care iti facea cu ochiul de pe un raft ascuns. Orice fata ar fi pierduta acolo. Sa lasam chestia asta. Sper sa treaca cat mai greu ultimele zile de vacanta. 

Pupicei:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu