marți, 24 august 2010

One good turn deserves another!!!

Pur si simplu m'am indragostit de "Junjo Romantica" . Am urmarit ambele sezoane, iar acum mi'am si comandat primele doua volume din seria "Junjo Romantica" care are 11 volume. Abia astept sa primesc cartile. Of...e asa frumoasa aceasta serie manga. E despre iubirea adevarata dintre doi baieti. Mi'as dorii sa am si eu parte de o iubire asa frumoasa. Junjo Romantica merita vazut. Faptul cum ajung sa se iubeasca si sa nu poata sta unu fara altu. Cum o privire poate spune totul.....atunci cand persoana iubita te saruta si vrea sa fii numai a lui/ei e minunat. Am ajuns un vampir. Stau noaptea si ma uit pe youtube la animeuri si ajung sa ma culc pe la 4 sau 5 dimineata...dupa care ma trezesc pe la 12, sau 13, sau 14 ( la ora asta m'am trezit azi ). Uh, abia astept sa imi vina cartile:X. Acum sunt cu capul in nori, gandindu'ma la iubire 8->!

Pupicei:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu