miercuri, 25 august 2010

Consequence of Desire!!!

Bonjour:*

Iar am avut o noapte "alba". Am stat pana pe la 5 dimineata sa ma uit la un sezon din "Vampire Knight". E un anime cu vampiri. Iar cum eu ma "topesc" dupa vampiri, era imposibil sa nu il vad. Yuuki este o fata care a fost salvata de Kaname-sama din coltii unu vampir care vroia sa o devoreze. Kaname-sama este si el tot un vampir dar este un pursange. El o duce pe Yuuki la un vanator de vampiri care infiinteaza o scoala unde oamenii si vampirii pot sta impreuna. Exista cursurile de zi care sunt pentru oameni si cursurile de noapte care sunt pentru vampirii din famili nobile. Vanatorul il aduce si pe Zero, un baietel a carui familie a fost omorata de o vampiroaica pursange si care l'a muscat. Ah, si asa Zero are acele transformari sexy si o musca pe Yuuki de gat, iar scenele sunt asa..hot. Ma topesc dupa Zero. Si Kaname-sama e foarte sexy. Doua personaje superbe. Pur si simplu le ador. In seara asta o sa vizionez si al doilea sezon din "Vampire Knight" sa vad cum se termina. Desii ar fi frumos sa urmeze si al treilea sezon. Ar fi nebunie curata. O sa pun o poza cu Zero, Yuuki si Kaname-sama. Aseara i'am si visat pe Zero si Kaname-sama...uh erau asa sexy. Am inceput sa o iau razna:)) !

Pupicei:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu