luni, 25 aprilie 2011

Just an ordinary day!

Of, of....repede mai trece timpul. Nu mai am timp deloc. Acum se intampla ceva, iar in urmatoarea secunda se intampla altceva (care trebuia sa se intample peste mai mult timp). Azi m-am uitat cu Danut la "Winx" primele doua episoade:)) si culmea, ii place, asa ca avem ce sa vizionam impreuna. Ii place mai mult pentru ca este dublat in romana (dubios, pentru ca nu l-a dat la tv in romana). Am devenit asa lenesa...am de recuperat doua episoade din "Jurnalele Vampirilor", am de citit "Morometii" (pe care puteam sa ii citesc, dar na, batranetea asta....am uitat cartea la Irina pe canapea), trebuie sa plec si in excursie...o gramada de treaba :)) . Abia astept vara...deci nu mai am rabdare. M-am saturat sa ma trezesc de dimineata si sa ma duc la scoala! Deci eu ma revolt...zi de zi trezirea la 6 a.m. , apoi alergat dupa autobuz, in autobuz inghesuiala si oameni nesimtiti. O sa cedez psihic :)) .  Dar ma consolez cu gandul ca mai este putin si vine vara.....somn pana la pranz, lenevit cat cuprinde....asta da viata :)).


Ei, acum ma apuc sa vizionez un episod din "jurnalele Vampirilor" si dupa...cine stie...poate urmatorul :)


Pupicei :*


<3

2 comentarii:

Arwen spunea...

Hai cu vara aia! Ahh nu mai am rabdare >:D<

Sclipici333 spunea...

Parca eu mai am rabdare :))

Trimiteți un comentariu