duminică, 17 aprilie 2011

Promise..

....si eu iar pierd noptile stand in fata calculatorului, vizionand un film sau doua. Pastele se apropie, oamenii incep sa isi faca cumparaturile necesrae in asteptarea Sfintei sarbatori. Bineinteles ca si eu m-am pregatit . Am cumpara vopsea de oua, care apropo, e cu sidef si mai am una care face cristale pe ou, deci sunt minunate. Mult asteptata vacanta a venit si ea, iar eu am inceput deja sa ma trezesc la unu p.m. Nici nu e de mirare de ce eu la ora asta nu am somn. Acum, ma uita pe net la poze cu orasul meu (defapt orasele mele) de vis. New York City and Los Angeles. Ah, ce locuri minunate. Mi-am facut mie insami o promisiune pe care am de gand sa o respect, si nu ma voi da batuta pana nu va deveni realitate.




*

Multe lucruri s-au intamplat saptamana asta. In primul rand a fost ziua mea (17 anisori) hihi. In al doilea rand, blogul a implinit un an so HAPPY B'DAY my sweetie weetie. Cadourile primite au fost speciale (pusculita pe care de fiecare data cand o vad nu ma pot abtine si pun mana pe ea, iar acum am inceput sa caut de nebuna maruntis prin casa, pentru a o umple, so thank you my special friend). well, now ma mai pregatesc sa vizionez inca un film asa ca, noapte buna :*

<3

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu