luni, 11 aprilie 2011

Lazy Monday

Hey, hey, hey, a mai trecut o zi. Desi numai lazy nu a fost ziua de azi. Mi-am permis, adica ne-am permis (eu si Irina) sa ne luam liber de la jobul nostru (zi job pentru ca suna mai bine decat scoala) si sa petrecem o zi mai speciala deoarece nu ne mai vazusem de ceva vreme( sa fi doua saptamani, sau mai mult?)! Asa ca am decis prima data sa mergem in Cismigiu, dar pe drum ne-am razgandit si am decis sa mergem in Bucurestiul Vechi (nu, nici acolo nu am ajuns pana la urma).  Am mers pe Calea Victorie. E mare frate. Mergi, si mergi, si iar mergi, si mergi pana iti sangereaza picioarele:)). Iar domnii de la McDonald's sunt mincinosi cu acte in regula. Pai cum sa pui tu afis cu "Mc la 200m" iar eu, om credul am mers, si am mers, si iar am mers pana ce am parcurs 2 kilometri jumate. Pai daca te iei dupa indicatiile lor, mori si de picioare, dar si de foame. Nici macar vremea nu a fost sincera azi. A plouat exact cand nu trebuia si a trebuit sa gasim adapost la muzeu :)). Eh, aici am facut cateva poze foarte dragute (nu este cazul meu) si ne-am facut planuri pentru vara. Pai la ce oras avem, ar fi pacat sa nu il vizitam. Atatea muzee, si atatea locuri pline de istorie, incat te cutremuri de emotie. O sa avem o vara plina scumpo:* !

1 comentarii:

Arwen spunea...

Hihiii o zi plina de plimbari si placeri vinovata >:D< Vom avea o vara minunata impreuna ♥
Bruno Mars? Undeee?? =)) Si placinticaaa ;;)

Trimiteți un comentariu